Actualitat general

DATA: Del Dimarts 29 de gener a les 17 fins divendres 1 a les 22h a l'Escola
LLOC: Andorra - Ordino-Arcalís
PLAÇES: 55

DATA REUNIÓ INFORMATIVA: Divendres 14 de Desembre a les 17:15 - Sala Forum

OBJECTIU

L'objectiu principal de la sortida a la neu és la iniciació i/o perfeccionament de l'esquí i la convivència que genera aquesta activitat fora del marc escolar.

L'activitat principal i obligatòria és la realització d'un curs d'esquí d'acord amb el grau de coneixements que tingui cadascú.

Tots els participants han de mantenir la conducta, tant a l'estació hivernal com a l'hotel i com en qualsevol indret, d'acord amb les normes de convivència i respecte bàsiques i els reglaments dels respectius llocs.

 

L’activitat inclou:

  • Transports d’anada i tornada a Andorra
  • Transport diari a pistes
  • Estada a l’Hotel La Planada al poble d’Ordino
  • Dinar a la cafeteria de l’estació ( self service )
  • 3 dies de forfait i assegurança
  • Curs d’esquí i lloguer de materials

 

 

 

 

IMPORTANT

La reserva de places es realitzarà per rigorós ordre d’inscripció ( 55 places ).

Les inscripcions s’hauran de fer a través de la página web de l’escola dins l’apartat Esquiada 2017

Esports electrònics a l’educació

Aquesta setmana ha començat la 2ª temporada de la lliga d’esports electrònics entre Instituts d’Educació Secundaria IESports - https://play.iesports.es/ -.

Aquesta competició aprofita un dels hobbies més estès actualment entre joves com una activitat per l’educació en valors. Desenvolupa entre els nois i noies que hi participen dinàmiques positives de forma que mentre es diverteixen adquireixen coneixements i maduren psicològicament.

En general, els videojocs afavoreixen habilitats cognitives com el pensament analític o la memòria. A més són beneficiosos en el reforç de l’atenció i l’aprenentatge a curt i a llarg termini. Mitjançant el joc en equip reben pautes morals per una convivència orientada en principis i valors. Moltes altres competències també es treballen, la comunicació lingüística, la matemàtica, aprendre a aprendre, socials i cíviques i autonomia e iniciativa personal.

Una de les competències més reforçada en aquest cas és l’analítica, vital per determinar i desenvolupar l’estratègia que s’ha d’aplicar en cada partida i en cada moment i coordinar-se amb la resta del grup.

L’escola hi participa amb un equip de League of Legends format per 7 alumnes de Batxillerat i 4t d’ESO i 2 professors : Alex Geurtse, Marc Benschop, Raúl Campillo, Jordi Recasens, Pau Sabaté, Álvaro Jimènez, Nicolás Rueda, Quim Sabaté i Dan Bonfill.

Els desitgem molta sort !

L’Escola Elisabeth ha engegat el procés de selecció per contractar una persona per cobrir un lloc de treball “CONTROLLER”.

Adjuntem un arxiu amb les funcions, requisits i altres aspectes importants a tenir en compte per optar a la plaça que s’ofereix.

El passat cap de setmana del 9, 10 i 11 de novembre va tenir lloc la 1ª Fira del Videojoc a Reus, amb el nom de Mr. Game. L’Escola Elisabeth va tenir una participació activa, va ser l’encarregada de donar una conferència i també va mostrar els videojocs que realitzen els seus alumnes, de forma cooperativa, en un stand.

En Quim Sabaté, professor d'informàtica de l'escola, va donar una conferència en la que va explicar la seva experiència amb alumnes de Secundària de com es crea un videojoc, des d’un punt de vista didàctic, treballant de forma cooperativa un trimestre al llarg de tres cursos amb 60 alumnes de Secundària.

A l’stand de l’escola a la fira, es van mostrar durant tot el cap de setmana, a la zona habilitada per l’organització per a jocs indie, els dos videojocs que els alumnes porten editats fins ara. Molts visitants, tant adults com joves, van gaudir dels dos videojocs i van expressar la seva sorpresa al conèixer que havien estat creats per alumnes d’ESO. Cal mencionar la tasca de promoció feta per dos alumnes de 4t, en David Domènech i el Nicolàs Rueda.

Els dos videojocs es troben publicats de forma gratuïta per l’Escola i son:

School Nightmare, és un joc de plataformes al més pur estil retro, ambientat als passadissos de Secundària de l’Elisabeth on no és gens fàcil anar progressant i arribar al final.

Podeu descarregar l’School Nightmare: https://goo.gl/H5Afj3

Wormhole Wars, és un frenètic shoot’em up per a dos jugadors. Es va poder gaudir al màxim nivell gràcies a la botonera retro que vam construir i a la visualització en pantalla de gran format.

Podeu descarregar el Wormhole Wars: https://goo.gl/XY8rNz

Després d’aquest èxit, de ben segur que Mr. Game tindrà continuïtat i quedarà establert com una fira de referencia a la zona. Nosaltres ja estem treballant per poder-hi ser a la propera edició.

El grup de professors de tecnologia/informàtica de l’Escola Elisabeth es complau a convidar-vos a la conferencia “La creació de videojocs a les aules de secundaria” que tindrà lloc el proper divendres 9 de novembre a les 17:00 dins la fira del videojoc de Reus Mr. Game.

El nostre company Quim Sabaté – professor a l’Escola Elisabeth – ens explicarà la seva experiència de com alumnes de secundaria han arribat a crear videojocs “indie” a les aules d’informàtica.

Al llarg de la xerrada ens parlarà de:

• Eines utilitzades pels alumnes en la creació dels videojocs.

• Activitat competencial que permet relacionar coneixements de diferents matèries.

• Més enllà de l’educació STEM.

• Abast del projecte, repercussió en la societat.

El passat divendres 26 d’octubre va tenir lloc l'acte de Presentació dels equips esportius de l'Associació Esportiva Escolar Elisabeth de Salou, al gimnàs de l'escola. L'activitat va consistir en una desfilada dels alumnes que participen en els equips esportius i en la realització de les fotografies oficials de la temporada 2018-19.

La presidenta de l’Associació Esportiva, Sra Ángeles Miquel, i el coordinador Jordi Vergés, van encetar l’acte donant la benvinguda als pares assistents i remarcant la importància que tenen per l’escola les activitats extraescolars, especialment les activitats esportives, pel seu component educatiu basat en l'esforç, el respecte i la responsabilitat.

Cal remarcar el volum de participants en les activitats esportives. Les dades són les següents:

 

  Nombre d'equips:    41  
 Futbol sala:   13
 Bàsquet:   15
 Voleibol: 
 5
 Zumba: 
 1
 Patinatge: 
 3
 Rítmica:   3
 Iniciació Esportiva: 
 1

   Nombre d’esportistes:       Total: 582         Nois: 298 (51,2%)       Noies: 284 (48,2%)   
 A Educació Infantil:  125 56 69
 A Cicle Inicial: 
 133  72  61
 A Cicle Mitjà: 
 114  69  45
 A Cicle Superior: 
 95  53  42
 A ESO: 
 63  28  35
 Pares: 
 52  20  32
       

El passat dia 18 d’octubre es va celebrar l’acte de lliurament dels Premis Extraordinaris de Batxillerat al Palau de Pedralbes de Barcelona. L’alumna de l’escola Elisabeth Aina Gispert Castellarnau va quedar classificada en el setè lloc dels 44 alumnes de tot Catalunya que van rebre el premi esmentat.

Mil alumnes del nostre país podien presentar-se a les proves. Per fer-ho, havien d’haver obtingut més d’un 8’75 de nota mitjana de Batxillerat. D’aquests mil, se n’hi van presentar 600, i d’aquests 600, només els 44 primers van aconseguir el premi.

L’acte va reunir personalitats destacades del món de la cultura i de la societat, que van voler retre homenatge als joves que, amb el seu esforç i ganes de superació havien estat capaços d’aconseguir aquest guardó.

Us recordem els dies de VENDA DE LLIBRES a la mateixa escola:

Dia 6 de setembre (dijous) de 9 a 13 i de 17 a 19 hores, per a tots els nivells.

Dia 7 de setembre (divendres) de 9 a 13 i de 17 a 19 hores, per a tots els nivells.

Dia 8 de setembre (dissabte) de 9 a 12 hores, per a tots els nivells.

 

 

 

 

RESULTATS PAU 2018

UN ANY MÉS ELS ALUMNES DE L’ESCOLA SUPEREN AMB GRAN ÈXIT AQUESTES PROVES

L’alumna Aina Gispert Castellarnau n’obté la Distinció Especial i un dels Premis Extraordinaris de Batxillerat.

Un any més, els alumnes de l’escola Elisabeth han superat amb gran èxit les proves de accés a la universitat (PAU) del passat curs escolar. La totalitat dels alumnes que s’hi havia presentat han aprovat les proves i la seva nota mitjana ha estat gairebé de mig punt per damunt de la dels alumnes de tot Catalunya, dada molt important si es té en compte el gran nombre d’alumnes de l’escola que s’hi van presentar.

I ja en el marc de l’excel·lència, una alumna de l’escola, Aina Gispert Castellarnau, ha rebut del Consell Interuniversitari de Catalunya la distinció especial que hom atorga a aquells alumnes que hagin obtingut una nota igual o superior a 9 en la fase general de les PAU 2018.

Aquesta alumna, que ha finalitzat aquest curs acadèmic els seus estudis a l’escola, ha obtingut a més a més de la distinció esmentada, la matrícula d’honor del Batxillerat Científic, un dels premis als millors treballs de recerca i un dels Premis Extraordinaris de Batxillerat que només es concedeixen pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya als alumnes que superen les proves que es convoquen amb aquesta finalitat, un cop acabada l’avaluació ordinària del centre. Aquest darrer premi suposa un alt reconeixement explícit a l’expedient acadèmic de l’Aina.

És un orgull per a tots els membres de l’escola retre un reconeixement especial per a aquesta alumna. Per al nostre centre educatiu és un privilegi tenir alumnes que es puguin presentar a aquests Premis i, no cal dir-ho, que puguin arribar a guanyar-los, ja que es tracta alhora d’un reconeixement de la qualitat en els ensenyaments que s’hi imparteixen. Entenem que també és un fet important per a les famílies, que veuen en la nostra escola un referent d’estímul de l’excel·lència acadèmica. 

En aquesta mateixa línia de celebracions, cal afegir que durant el passat curs escolar 2017-18, el 95,7 % dels alumnes que han cursat 2n de BAT han obtingut el títol en la convocatòria ordinària del mes de juny. Des d’aquí volem desitjar molta sort i molts èxits a tots els nois i noies que han finalitzat aquest mes de juny els seus estudis a l’escola.

Fa uns dies que vaig llegir per un canal de notícies d’internet que el President de la República Francesa, Emmanuel Macron, va presentar a l’Elisi el pla nacional d’Intel·ligència Artificial per a França. En una entrevista que va concedir el dignatari a la revista Wired1 , en va explicar els detalls.

Macron va mostrar una gran sensibilitat en el coneixement del tema i, per sobre de tot, va donar una imatge d’estratega polític que vol situar França en un lloc destacat a l’Europa del segle XXI.

“El canvi tecnològic transformarà la manera com consumim, treballem, aprenem, ens desplacem, ens relacionem i, en definitiva, vivim.”

“La gran revolució tecnològica que estem experimentant és, de fet, una revolució política.”

En la mateixa línia, a principis d’abril, UNICEF feia públic el seu informe “Els nois i noies de la bretxa digital a Espanya”2 . L’informe analitza com el fet de no tenir accés al món digital és una nova forma de pobresa.

“El acceso a internet se ha convertido en una herramienta que puede impulsar los derechos de la infancia y revolucionar sus vidas, especialmente las de los más vulnerables, ayudándoles a desarrollar su potencial, integrarse o encontrar referentes y ayuda.

El acceso a internet ha revolucionado tanto la vida de los niños y las niñas que hoy en día la red ha de ser vista también como una herramienta para impulsar sus derechos. En el caso de la infancia más vulnerable, además, internet puede jugar un papel fundamental para que puedan desarrollar todo su potencial, mejorar su integración e incluso buscar referentes y ayuda. Sin embargo, en España estas oportunidades están aún lejos de ser disfrutadas por toda la infancia de manera equitativa.”

Conclou que la societat espanyola majoritàriament és sensible a situacions de desigualtat relacionades amb la pobresa alimentària o fins i tot a primeres necessitats com l’habitatge, l’escolarització, la sanitat... Però, segons apareix a l’informe, aquesta mateixa societat és insensible a la discriminació tecnològica.

Si tot el nostre entorn és digital, no dominar les destreses, les habilitats i les competències que li són pròpies és anar-ne quedant exclòs.

Saber-se moure en un entorn digital va generant noves maneres de pensar, de fer, de ser i de relacionar-se, és a dir, de sentir-se part de la societat en la qual vius.

El creixement en entorns amb mancances digitals situen molts infants fora de la seva època, sense les habilitats i les eines necessàries per accedir a les informacions, contrastar-les, crear-se una opinió... i, en el fons, accedir al marc d’oportunitats que la societat globalitzada del segle XXI els ofereix.

En aquests moments de canvis profunds, l’escola té noves obligacions, entre les quals es troba la d’adaptar-se i donar resposta als reptes que planteja la societat digital.

Us heu adonat de com darrerament estem canviant els nostres hàbits en situacions quotidianes com...

  • Demanar un taxi, una pizza...
  • Relacionar-se amb el banc o amb l’administració...
  • Pagar l’autopista, l’estacionament a la zona blava...
  • Reservar vols i hotels per a les vacances...
  • Comprar articles diversos...
  • Demanar hora de visita al nostre metge de capçalera o consultar el nostre historial mèdic...
  • Rebre les notificacions de l’escola o els butlletins de notes dels nostres fills.
  • “Quedar” amb els amics
  • Mantenir reunions i comunicar-nos laboral i personalment (Skype...)
  • Controlar instal·lacions domèstiques mitjançant un sistema domòtic.
  • ... i fins i tot podem ser reporters de la realitat que ens envolta a nivell mundial, compartint imatges i vídeos amb una immediatesa increïble.
  • - ...

Hem d’aconseguir que els joves siguin proactius, és a dir, que per si mateixos siguin capaços d’interessar-se per les innovacions i incorporar-les a la seva realitat, que autònomament decideixin cercar aquells coneixements que els permetin evolucionar, que sàpiguen submergir-se a la xarxa i adquirir aquell producte o servei que s’adapti millor a les seves necessitats...

Totes aquestes habilitats passen per conèixer els riscos que comporten i saber-ne fer un ús ètic i responsable.

Tal com deia el president Macron, que puguin viure com la societat imposi en cada moment.

 

Juan Manuel Ferré                                                          Jordi Aiguadé

Cap Departament de Ciències                                         Cap Departament Humanístiques

 

(1) https://www.wired.com/story/emmanuel-macron-talks-to-wired-about-frances-ai-strategy/

(2) https://www.unicef.es/publicacion/estado-mundial-de-la-infancia-2018-los-ninos-y-ninas-de-la-brecha-digital

El Teatre Auditori de Salou es va omplir el dia 24 d’abril en l’acte de lliurament dels premis del XXXVIIIè Concurs Literari de l’Escola Elisabeth. Cinquanta-nou alumnes del centre, de 3r de Primària fins a 2n de Batxillerat, van ser guardonats amb obres escrites en prosa i en tres llengües diferents: català, castellà i anglès. També es van donar els premis de l’XIè Concurs de recitació de poesia catalana i castellana a l’alumnat d’ESO i Batxillerat.

El concurs, que ha arribat aquest any a la 38a edició, està fortament consolidat i s’ha convertit en un dels certàmens més importants del centre. El jurat (format per pares, per representants del Consell Rector i del Consell Escolar, per col·laboradors especials i per professors) no ho ha tingut gens fàcil aquest cop a l’hora de triar les obres guanyadores per la gran qualitat dels escrits que s’hi presenten.

Per presentar-me puc dir que sóc professor de l’escola i, per ser una mica més explícit, puc afegir que sóc dels veterans i que el meu àmbit de treball es centra en les matèries de la química i les matemàtiques a Secundària i a Batxillerat.

Amb els anys que porto exercint l’ofici de professor hi ha una situació que em continua emocionant. M’explico: hi ha alumnes que per la seva actitud i comportament a classe denoten interès per les meves matèries, acostumen a fer preguntes relacionades amb allò que es treballa a classe, de tant en tant intervenen aportant les seves vivències i raonaments o, simplement, no es conformen amb un coneixement genèric i volen quelcom més que satisfaci els seus interessos... Resumint, els agrada la matèria. Entre aquest grup d’alumnes, de tant en tant, es produeix el fet que s’apropen a mi, habitualment en petit grup i, amb una aparent inseguretat volen que els corregeixi la resolució d’un exercici que ells han fet. És relativament habitual que les seves primeres paraules siguin...

-“...Bé, aquest problema segur que no està ben resolt, però l’he fet de la mateixa manera com el que tu vas fer a la pissarra l’altre dia. Me’l pots corregir per saber el que està malament?”

- Això està fet! – contesto. – I, immediatament, entre tots revisem la resolució del problema.

Una “correcció” en petit grup és un moment idoni per a què flueixi una relació que vagi més enllà d’una conversa formal, acostumen a fer-te partícip d’alguns dels seus sentiments vers l’assignatura, et parlen de manera força sincera de les seves dificultats, dels seus reptes i de les seves il·lusions. Realment, són moments que et fan sentir que la nostra professió és única.

Comenten la interpretació que han fet de les dades que apareixen en l’enunciat de l’exercici, acostumen a tenir interès a fer-te saber quin ha estat el raonament que els ha permès arribar al plantejament de resolució del problema, no poden faltar comentaris indicant les singularitats, trampes segons ells, que han localitzat mig amagades en l’enunciat i, el que no falla mai són les explicacions de les dificultats de càlcul amb què han ensopegat mentre el resolien. Per últim, i després del generós preàmbul descrit, arriba el plantejament del punt conflictiu que genera la consulta.

Aquesta conjunció de pensaments i raonaments em sembla una fita meravellosa i que, personalment, m’omple de goig sentir-me’n part (conjuntament amb la resta de professors de l’escola). Que els joves arribin a aquest punt de maduració i autonomia en la seva evolució intel·lectual és fruit de l’evolució que han tingut des que de petits van entrar a l’escola.

És fantàstic que un jove, de forma autònoma i personal, arribi a ser capaç d’entendre i interpretar una situació problemàtica, pensar i dissenyar una estratègia de resolució per arribar a una resposta que abans de donar-la per correcta, l’analitza i comprova, per finalment extreure conclusions que passaran a enriquir el seu coneixement.

És aquesta formació en l’autonomia del raonament la que la societat actual demana i que, cada vegada, s’allunya més del tradicional paradigma de l’educació basat en l’acumulació de coneixements. La societat global, tecnològica i de la comunicació en què estem immersos, requereix persones obertes, responsables i compromeses, que siguin capaces d’aprendre activament, de manera crítica, i en permanent actualització, amb capacitat de desenvolupar l’aprendre a aprendre en una societat exigent i competitiva en el pla tecnològic i personal.

Aquest és precisament el nou repte per al qual hem de treballar les escoles. Només aquelles que siguin capaces de redissenyar la seva proposta didàctica adreçant els seus alumnes cap als aprenentatges significatius, afavorint l’autonomia de pensament i d’aprenentatge, ajudant a crear la necessitat de formació continuada i que els acompanyin en la correcta utilització dels mitjans digitals, tant tècnicament com èticament, seran capaces de donar una resposta adequada als seus alumnes, a les famílies que confien en elles i a la societat en general.

 

Juan Manuel Ferré

Cap del departament de ciències

Davant les informacions que avisen de la situació meteorològica i l'assistència a l'escola i desenvolupament de la jornada escolar d'avui dimecres 28 de febrer us informem:
L'Escola Elisabeth romandrà oberta i funcionarà amb la màxima normalitat possible.
Demanem a les families qur valorin la conviniència de portar els fills a l'escola segons els desplaçament que hagin de fer.

L'escola, tal com l'hem viscuda la major part de nosaltres, reservava per als alumnes un rol passiu on se'ls hi demanava que es portessin bé, fessin la feina, i anessin aprenent exercitant la memòria de forma gairebé exclusiva. Una memòria que sovint no estava referenciada en cap experimentació, i que quan una cosa no s'entenia l'havien de memoritzar igualment. El professor era el centre d'aquest model d'aprenentatge, la memorització n'era l'estrella, i la repetició l'estratègia. L'alumne que ho entenia, gràcies als esforços del professor, consolidava uns aprenentatges més significatius, i el que no, s'ho aprenia per aprovar i ho oblidava d'immediat.

Actualment, intentant recuperar els plantejaments de l'Escola moderna que van sorgir a principis del s.XX, es vol trencar amb aquest model tradicional, però sense perdre de vista els molts actius que també tenia. L'alumne deixa de ser passiu, i esdevé el centre de l'activitat a l'aula així com el responsable del seu propi aprenentatge, els processos i l'experimentació guanyen protagonisme.

Paral·lelament la memòria està perdent importància, fet que de consolidar-se seria un error. Sense memòria no hi ha coneixement, i per tant no hi ha base per l'anàlisi crític. És evident que no em refereixo a una memòria no comprensiva, que està totalment superada per l'accés a la informació de què disposem avui en dia, sinó a la construcció de la pròpia memòria a partir dels coneixements que anem adquirint al llarg de la nostra vida acadèmica, professional i personal.

Per tant, l'escola no ha de renunciar als continguts, en tot cas n'hem de fer una tria més acurada, i els hem de treballar de manera que sigui el propi alumne qui els vagi fent seus, al seu ritme, amb l'ajuda i supervisió del professor. I sobretot de forma pràctica, experimental i crítica.

L'eix central de l'escola actual no pot ser ni la memòria, ni els hàbits, però ambdós són fonamentals per a una bona formació dels alumnes. Cal que la comprensió passi per davant de tota la resta, i que conjuntament amb l'expressió, la capacitat lògica-matemàtica, la creativitat, el treball cooperatiu, els valors, els hàbits i la memòria vagin construint persones capaces d'adaptar-se als constants canvis que la societat i el mercat laboral del futur els depararà.

 

Jordi Aiguadé

Cap Departament Humanístiques

 

“Preparats, llestos, ja! Submergiu-vos a la temporada 2017/2018 HYDRO DYNAMICS i apreneu-ho tot sobre el cicle humà de l’aigua- on i com trobar-la, transportar-la, fer-la servir i com disposar d’ella.”

Aquest va estar el repte que l’organització de la FIRST LEGO League 2017/18 va proposar las joves de tot el món.

Responent al Repte HYDRO DYNAMICS els alumnes de segon i de tercer de Secundària de l’escola, al llarg del primer trimestre, han investigat sobre l’aigua a nivell planetari, han avaluat quins són els punts més conflictius en l’ús que l’home fa de l’aigua i, han proposat i desenvolupat algunes possibles solucions. La part final del repte comporta la formació d’un únic equip per nivell que participa en la competició FIRST LEGO League de Tarragona.

L’equip de 2n d’ESO de nom BU-H2O estava integrat pels alumnes Pau Aiguadé, Satxa Fortuny, Raúl García, Meritxell Inglada, Andreu Magí, Claudia Martínez, Celia Pallejà, Joel Rojas, David Sanz, Yeray Zalaya i el de 3r d’ESO, de nom Bubble Squad, estava format pel Miquel Badia, Joan Bigorra, Marina Cabello, David Domenech, Laura Frató, Alba Pascual, Nicolás Rueda. Els dos van dissenyar a consciència els seus projectes i van programat mil·límetricament els moviments dels seus robots, han assimilat coneixements i han adquirit una base humana molt útil per desenvolupar-se per al seu futur.

La participació en les diferents proves dels dos equips va ser magnífica, mostrant el alt nivell del treball realitzat, tal com va queda palès en la classificació final. L’equip Bubble Squad va ser el primer en l’apartat del projecte presentat i el BU-H2O es va classificar per sobre d’equips de 3r i de 4t d’ESO.

Moltes felicitats als integrants dels dos equips pel treball desenvolupat i, per sobre de tot, pel seu saber fer. Els dos han practicat els valors del treball en equip, del respecte i de l’esforç col·lectiu.

Destaquem

Presentació

pic1

Centre homologat i concertat per la Generalitat de Catalunya.
Educació de 0 a 18 anys

Avís legal
Política de privacitat de dades
Política de Cookies

 

Escola Elisabeth

mapa-cole

Centre homologat i concertat per la Generalitat de Catalunya.
Escola consolidada. Ensenyament de Qualitat

On està l'escola

mapa

Estem a Salou, Tarragona
C / Miquel Martí i Pol, 1
43840

Veure situació en mapa

Contacti amb nosaltres

Administració       977 38 38 51
Ed. Primària          977 38 38 51
Ed. Infantil             977 38 38 51
Ed. Secundària     977 38 38 51
Batxillerat              977 38 38 51

Fax                         977 38 33 30

Contactar per email
secrea@escolaelisabeth.com

9001-ENAC-petit