La rosa anònima

El passat 13 de febrer la cooperativa Elistore SCCL de l'escola va dur a terme la primera de les seves tres tasques, la "ROSA ANÒNIMA". Recordem que les altres dues són: la més important, la gestió de l'intercanvi de llibres de text i de lectura dels alumnes d'ESO i BAT; i l'altra, la venda de llibres de segona mà durant la diada de Sant Jordi a la plaça Sant Jordi de Salou.

La Rosa Anònima consisteix en enviar una rosa amb un missatge anònim a la persona que es vulgui: alumnes, personal docent i no docent... Òbviament, aquests missatges són supervisats pel professor/a responsable, però aquesta revisió no trenca la màgia de l'activitat, ja que el responsable sap a qui va dirigit el missatge-rosa, però no qui l'ha escrit. Aquesta supervisió es porta a terme per poder garantir que no es falta el respecte a ningú.

Els socis i sòcies de la cooperativa van repartir un total de 25 roses a alumnes i professors de l'escola. Va ser un dia molt especial i ben trobat, ja que ens trobàvem en plena celebració del Carnestoltes a l'escola.

La cooperativa Elistore SCCL aprofita per agrair la participació desinteressada de la comunitat educativa de l'escola. Esperem la vostra col·laboració en les activitats futures.