RESULTATS PAU 2019. MOLT BON PAPER DELS ALUMNES DE L’ESCOLA EN AQUESTES PROVES

L’alumne Yan Shchasnovich obté la Distinció Especial en superar la seva nota el 9.

Seguint amb el que ja va sent una tradició, la totalitat dels alumnes de l’escola Elisabeth ha superat amb èxit les proves de accés a la universitat (PAU) del passat curs escolar, obtenint una nota mitjana superior en gairebé mig punt a la dels alumnes de tot Catalunya. Cal considerar aquesta dada amb molta satisfacció, en atenció al gran nombre d’alumnes de l’escola que s’hi va presentar.

I com a cirereta d’aquest pastís, un d’aquests alumnes, Yan Shchasnovich, ha rebut del Consell Interuniversitari de Catalunya la distinció especial que hom atorga a aquells que hagin obtingut una nota igual o superior a 9 en la fase general de les PAU 2019.

Tots els membres de l’escola ens sentim molt orgullosos per aquests bons resultats que, any rere any, constitueixen un reconeixement a la tasca educativa del centre i que afavoreixen que les famílies ens puguin veure com un referent en l’assoliment de l’excel·lència acadèmica.

Només ens queda aprofitar aquesta nota per desitjar molta sort i molts èxits a tots els nois i noies que van finalitzat els seus estudis a l’escola durant el curs 2018-19.

TOTS FEM ESCOLA, TOTS FEM ELISABETH!!