RESULTATS PAU 2018

UN ANY MÉS ELS ALUMNES DE L’ESCOLA SUPEREN AMB GRAN ÈXIT AQUESTES PROVES

L’alumna Aina Gispert Castellarnau n’obté la Distinció Especial i un dels Premis Extraordinaris de Batxillerat.

Un any més, els alumnes de l’escola Elisabeth han superat amb gran èxit les proves de accés a la universitat (PAU) del passat curs escolar. La totalitat dels alumnes que s’hi havia presentat han aprovat les proves i la seva nota mitjana ha estat gairebé de mig punt per damunt de la dels alumnes de tot Catalunya, dada molt important si es té en compte el gran nombre d’alumnes de l’escola que s’hi van presentar.

I ja en el marc de l’excel·lència, una alumna de l’escola, Aina Gispert Castellarnau, ha rebut del Consell Interuniversitari de Catalunya la distinció especial que hom atorga a aquells alumnes que hagin obtingut una nota igual o superior a 9 en la fase general de les PAU 2018.

Aquesta alumna, que ha finalitzat aquest curs acadèmic els seus estudis a l’escola, ha obtingut a més a més de la distinció esmentada, la matrícula d’honor del Batxillerat Científic, un dels premis als millors treballs de recerca i un dels Premis Extraordinaris de Batxillerat que només es concedeixen pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya als alumnes que superen les proves que es convoquen amb aquesta finalitat, un cop acabada l’avaluació ordinària del centre. Aquest darrer premi suposa un alt reconeixement explícit a l’expedient acadèmic de l’Aina.

És un orgull per a tots els membres de l’escola retre un reconeixement especial per a aquesta alumna. Per al nostre centre educatiu és un privilegi tenir alumnes que es puguin presentar a aquests Premis i, no cal dir-ho, que puguin arribar a guanyar-los, ja que es tracta alhora d’un reconeixement de la qualitat en els ensenyaments que s’hi imparteixen. Entenem que també és un fet important per a les famílies, que veuen en la nostra escola un referent d’estímul de l’excel·lència acadèmica.

En aquesta mateixa línia de celebracions, cal afegir que durant el passat curs escolar 2017-18, el 95,7 % dels alumnes que han cursat 2n de BAT han obtingut el títol en la convocatòria ordinària del mes de juny. Des d’aquí volem desitjar molta sort i molts èxits a tots els nois i noies que han finalitzat aquest mes de juny els seus estudis a l’escola.