REVISTA INFORMATIVA de l’escola per aquest curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Com cada inici de curs, us fem arribar aquells aspectes organitzatius que cal que tingueu presents pel proper curs escolar 2019-2020. Al mateix temps us agrairem una lectura atenta de les pàgines centrals, dels aspectes pedagògics significatius que us remarquem en aquest llibret informatiu i dels canvis organitzatius més importants per aquest nou curs que iniciarem.

Durant el curs escolar 19–20 l’Escola Elisabeth continua el desplegament de la tercera línia educativa a l’etapa Secundària.

El creixement vegetatiu anual ens ha permès portar a terme la implantació d’aquesta tercera línia analitzant en cada moment les oportunitats que el creixement ens oferia per dur a terme noves pràctiques educatives encaminades a millorar el Projecte Educatiu que el nostre centre docent representa.

Consolidar l’excel·lència i l’organització del projecte educatiu són dos reptes que hem anat treballant durant els últims anys. Per aquest motiu, durant el curs 19-20 continuem apostant per nous projectes pedagògics que pretenen actualitzar el nostre model d’escola. L’aposta decidida de l’Equip Directiu i del Consell Rector, amb la complicitat necessària del claustre de professors, acompanyada d’un intens treball formatiu dels mestres, professors/es i educadors/es que conformen l’equip docent, s’encamina a treballar i estudiar noves metodologies, més actuals i significatives, posant a l’abast dels alumnes els mitjans tecnològics i els recursos necessaris per a què aconsegueixin més capacitat, autonomia i competència.

En els 11 anys que ja portem en el nou complex educatiu, el creixement d’aquest projecte singular, únic en la nostra província i referent en el territori es consolida amb fermesa i qualitat. Ens queda molt per fer i continuarem treballant per als nostres alumnes, per a què a més a més de tenir la millor preparació acadèmica interioritzin aquells valors personals i socials que els ajudaran a ser millors persones i millors ciutadans. Volem donar la benvinguda als nous cooperativistes, als nous alumnes i als nous professors/es esperant de tots el major grau de participació i implicació en el desenvolupament de les activitats que giren al voltant de l’ensenyament educatiu a la nostra escola.
Us desitgem que el curs escolar 2019-2020 compleixi totes les vostres expectatives.