Hemeroteca

(CODI CENTRE 43004967)

IMPORTANT!!!. PREINSCRIPCIÓ CURS 21-22

ENSENYAMENTS I DATES:

Parvulari i Primària                                        Del 15 al 24 de març

ESO                                                               Del 17 al 24 de març

Llar d’Infants i Batxillerat                               Del 3 al 14 de maig

A tenir MOLT PRESENT:

• Aquest curs la Preinscripció per al curs 2021-2022 als nivells obligatoris (Parvulari, Primària i ESO) només es pot fer telemàticament. Hi podeu accedir a través de l’enllaç següent:

• Hi haurà dues modalitats per fer aquesta preinscripció telemàtica:
    • La sol·licitud electrònica. Indicada per a aquelles persones que tenen alguna identificació digital (DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l'idCAT Mòbil).
    • En suport informàtic. Per aquelles persones que no tenen cap mètode d’identificació electrònica.
  • Estarem al vostre costat per si necessiteu ajuda. Si teniu algun tipus de problema o no us en sortiu podeu contactar amb nosaltres i us ajudarem a fer la preinscripció.

Els Telèfons (per aclarir-vos dubtes o ajudar-vos en el tràmit de la preinscripció telemàtica estaran operatius a partir del dilluns 15 de març):

• 977383851 (de 8:30 a 13:30 hores)
  • 611066649 (de 8:30 a 13:30 hores i de 16:00 a 19:00)

També podeu contactar amb l’escola a través dels mails:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

QUÈ HEM DE FER I QUÈ HEM DE PREPARAR?

PREINSCRIPCIONS EN SUPORT INFORMÀTIC PREINSCRIPCIONS AMB SOL·LICITUD ELECTRÒNICA