L’ESCOLA a Mr. GAME (1ª Fira del Videojoc a Reus)

El passat cap de setmana del 9, 10 i 11 de novembre va tenir lloc la 1ª Fira del Videojoc a Reus, amb el nom de Mr. Game. L’Escola Elisabeth va tenir una participació activa, va ser l’encarregada de donar una conferència i també va mostrar els videojocs que realitzen els seus alumnes, de forma cooperativa, en un stand.

En Quim Sabaté, professor d'informàtica de l'escola, va donar una conferència en la que va explicar la seva experiència amb alumnes de Secundària de com es crea un videojoc, des d’un punt de vista didàctic, treballant de forma cooperativa un trimestre al llarg de tres cursos amb 60 alumnes de Secundària.

A l’stand de l’escola a la fira, es van mostrar durant tot el cap de setmana, a la zona habilitada per l’organització per a jocs indie, els dos videojocs que els alumnes porten editats fins ara. Molts visitants, tant adults com joves, van gaudir dels dos videojocs i van expressar la seva sorpresa al conèixer que havien estat creats per alumnes d’ESO. Cal mencionar la tasca de promoció feta per dos alumnes de 4t, en David Domènech i el Nicolàs Rueda.

Els dos videojocs es troben publicats de forma gratuïta per l’Escola i son:

School Nightmare, és un joc de plataformes al més pur estil retro, ambientat als passadissos de Secundària de l’Elisabeth on no és gens fàcil anar progressant i arribar al final.

Podeu descarregar l’School Nightmare: https://goo.gl/H5Afj3

Wormhole Wars, és un frenètic shoot’em up per a dos jugadors. Es va poder gaudir al màxim nivell gràcies a la botonera retro que vam construir i a la visualització en pantalla de gran format.

Podeu descarregar el Wormhole Wars: https://goo.gl/XY8rNz

Després d’aquest èxit, de ben segur que Mr. Game tindrà continuïtat i quedarà establert com una fira de referencia a la zona. Nosaltres ja estem treballant per poder-hi ser a la propera edició.