L'escola triomfa als premis Auriga Fuscus

Els equips aleví masculí de futbol sala i el cadet femení de vòlei van ser premiats com a millors equips masculí i femení del Tarragonès en l'acte de lliurament dels premis Auriga Fuscus.

Aquests premis els concedeix el Consell Esportiu del Tarragonès i volen reconèixer la trajectòria esportiva dels equips de l'escola Elisabeth en els darrers anys.

L'equip de futbol sala aleví al llarg de la temporada 2013/14 es va proclamar Campió Provincial i Campió de la Copa Diputació de Tarragona. A destacar que els equips de categoria aleví de l'escola han aconseguit en els darrers vuit anys sis campionats i dos sotscampionats provincials.

L'equip de vòlei cadet femení, la temporada passada, va aconseguir l'ascens de categoria proclamant-se campió de segona divisió catalana guanyant tots els partits de la temporada.

Els dos guardons rebuts aquest any se sumen als que ja llueixen a les vitrines de l'escola.