Emotiu acte de comiat a cinc entranyables companyes

1969 vegades

Ahir a la tarda vam poder gaudir, a l’auditori de l’escola, d’un entranyable acte de comiat de cinc companyes del claustre de l’escola. Cinc persones excepcionals, cinc mestres que han dedicat la seva vida a alumnes de moltes generacions, cinc professionals que han ajudat a transformar i a modernitzar l’Elisabeth i, permeteu-me dir-vos, cinc professores que per a molts dels que quedem heu estat i sou els nostres referents de com es fa escola.

Gràcies Anna Mari, Rosa, Araceli, Joaquima i Cristina! En aquests moments d’inevitable revisió de tota una trajectòria professional, us agraïm la passió que ens heu transmès per l’educació dels nens i les nenes i us volem fer arribar el nostre reconeixement.

Us desitgem que gaudiu força d’aquesta nova etapa que inicieu, tot i esperant poder continuar rebent el vostre mestratge i la vostra amistat.

Anna Mari, Rosa, Araceli, Joaquima i Cristina, rebeu una abraçada ben forta de tots els que us estimem.