XXXVIIè CONCURS LITERARI DE SANT JORDI

Un any més ha tingut lloc de manera brillant l’acte de lliurament de premis literaris Sant Jordi de l’escola al TAS de Salou. L’acte va comptar amb la presència de la Sra. Ana Mª Salvia presidenta de la Cooperativa Escola Elisabeth, del Sr. Enric Masià director de l’escola, del Sr. Pere Granados alcalde de Salou i de la Sra. Olga Fernández en representació dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona.

Aquesta ha estat la trenta-setena edició del concurs literari que organitza el departament de llengua de l’escola, i que compta amb la participació de pràcticament tots els alumnes de l’escola. És una magnifica ocasió per fomentar la creativitat i la creació de texts literaris en llengua catalana, castellana i anglesa.

Cal mencionar que en aquesta edició també va comptar amb el lliurament de premis del Xè Concurs de recitació de poesia. Aquesta activitat ha anat agafant, a cada nova edició, una major participació dels alumnes.