Hemeroteca

Trenta novena edició de l'Acte de Lliurament de Premis del Concurs Literari de l’Escola Elisabeth

Amb els últims dies del mes d'abril de 2019 va tenir lloc, al Teatre Auditori de Salou, la trenta novena edició de l'Acte de Lliurament de Premis del Concurs Literari de l’Escola Elisabeth.
L'esdeveniment celebrat al TAS va comptar amb la presència de l'Alcalde de Salou el Sr. Pere Granados, del Director de l'escola Sr. Enric Masià i de la Presidenta de la societat cooperativa Elisabeth la Sra. Anna Salvia, és la cloenda d'una llarga sèrie d'activitats creatives que realitzen tots els alumnes de Primària i de Secundària al voltant de la creació literària i de la recitació de poesia, que es coordinen des del departament de Llengua.

El català, el castellà i l'anglès són les llengües utilitzades pels alumnes per conformar les seves sorprenents creacions, sempre plenes d'imaginació i d'enginy, que edició rere edició tant ens sorprenen als més grans i, que tant dificulten les decisions dels membres del jurat (format per pares, per representants del Consell Rector i del Consell Escolar, per col·laboradors especials i per professors).

Tal com va comentar, la Sra. Virginia Martínez, a la cloenda de l'acte, trenta nou edicions avalen una manera d'entendre i de fer basada en una línia pedagògica que s'ha mostrat efectiva i actual.

Volem felicitar a tots els participants en el XXXIXè Concurs Literari de Sant Jordi 2019