Inici del nou curs 2014-2015

Benvolgudes famílies,

Com cada inici de curs, us fem arribar aquells aspectes organitzatius que cal que tingueu presents pel curs escolar 2014 - 2015.

instalacions-escola-salou99Durant el curs escolar avançarem en el desenvolupament de la 3a línia educativa en l'etapa d'educació Primària. Sense cap mena de dubte, aquest creixement és una fita important en el desenvolupament de la Cooperativa Elisabeth. Permet que l'escola pugui donar resposta a la creixent demanda de les famílies de Salou i fer-los partíceps d'un projecte reconegut en el món educatiu com un projecte sòlid i de qualitat, al mateix temps que la 3a línia educativa el farà més sostenible i perdurable. Aquest curs serà recordat per ser el primer en que més de 1.000 alumnes formaran part de la gran família Elisabeth, és per aquest motiu que cal recordar aquells aspectes importants que configuren la nostra personalitat com escola i que fa que any rere any moltes famílies vegin en el Projecte Educatiu de l'Escola Elisabeth el model que volen pels seus fills i filles.

Parlar de l'Escola Elisabeth és parlar d'educació de referència en la recerca de l'excel·lència. Una escola pedagògicament avançada i innovadora amb el compromís de treball de tots els seus membres en un projecte educatiu de qualitat, fonamentat en l'adquisició de valors personals i socials dels alumnes i, amb esperit de cooperació i col·laboració entre educadors, mestres, professors, famílies i alumnes. Tot això en el marc d'unes instal·lacions de referència i qualitat que ajuden a desenvolupar les millors pràctiques educatives.

També destacar tot el treball que des del Consell Rector, amb la col·laboració estreta de l'Equip Directiu, s'està portant a terme per tal de millorar tot l'entorn del nostre Complex Educatiu. Els avenços pedagògics, tècnics i les noves tecnologies fan que estem en constant renovació per tal d'aconseguir que els nostres alumnes tinguin al seu abast les millors eines pel seu desenvolupament integral.

Durant aquest curs reforçarem la figura de l'assistent de conversa en llengua anglesa. Dedicarem doncs més recursos a que els nostres alumnes tinguin espais de conversa en aquesta llengua dintre de l'horari escolar amb persones natives.

Destacar també que hem ampliat el ventall d'activitats extraescolars que l'escola posa a disposició de les famílies, amb una oferta renovada i variada de llengües estrangeres.

Per últim, aquest inici de curs està previst la finalització de les obres que premetran disposar dels espais i instal·lacions necessàries per completar la tercera línia de l'Educació Primària.

Gràcies per la confiança dipositada en l'escola i aprofitem per desitjar-vos un bon curs escolar.

Ramón Nieto Sánchez  i  Enric Masià Ballester
President                           Director