Resultats acadèmics per damunt de la mitjana de Catalunya

Des de la Direcció de l'escola estem molt satisfets dels resultats acadèmics obtinguts pels nostres alumnes en totes les etapes i en les diferents proves de nivell externes a les que s'han presentat.

Felicitem als alumnes i a les seves famílies pels èxits aconseguits i volem reconèixer públicament la magnífica feina realitzada pels equips docents durant tota l'escolarització.

4t ESO - Competències bàsiques

Els resultats obtinguts pels alumnes que finalitzen l'etapa d'Educació Secundària Obligatòria en les proves de Competències Bàsiques del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, està significativament per sobre de la mitjana de Catalunya en totes les àrees.

Èxit total

• El 89% dels nostres alumnes superen les proves amb un nivell Alt o Mitjà-alt
  • El 85% dels nostres alumnes superen les proves de català amb un nivell Alt o Mitjà-alt
  • El 94% dels nostres alumnes superen les proves de castellà amb un nivell Alt o Mitjà-alt
  • El 91% dels nostres alumnes superen les proves d'anglès amb un nivell Alt o Mitjà-alt
  • El 85% dels nostres alumnes superen les proves de matemàtiques amb un nivell Alt o Mitjà-alt

El 100% dels alumnes que cursen l'etapa obtenen el títol de graduat en educació secundària.

BAT – Proves PAU

Els resultats obtinguts per les diferents promocions que han finalitzat els estudis de batxillerat a l'escola indiquen que pràcticament tots els nostres alumnes accedeixen als estudis universitaris triats en les dues primeres opcions.

La nota d'accés obtinguda pels nostres alumnes està vora un punt per damunt de la mitjana de Catalunya.

Majoritàriament els alumnes que inicien 1r de batxillerat finalitzen l'etapa i accedeixen a la universitat.

El 99% dels alumnes de l'escola superen amb èxit les proves PAU.

A destacar dels resultats del curs 2013/14

A l'Escola Elisabeth, 8 de cada 10 alumnes obtenem com a mínim un notable.

A l'Escola Elisabeth, 9 de cada 10 estudiants accedeixen a la seva 1a opció universitària en universitats públiques.

Els estudiants de l'Escola Elisabeth obtenen una nota en les PAU un 10% superior a la nota mitjana de Catalunya.

Anglès

Les proves University of Cambritge (Trinity College London) acrediten uns coneixements de la llengua anglesa reconeguts per més de 15 000 universitats, empreses i governs de tot el món.

L'escola potencia que els seus alumnes puguin anar realitzant aquestes proves durant la seva escolaritat, per tal que quan finalitzin els seus estudis puguin certificar el seu alt nivell d'anglès. Per aquest motiu, els plans d'estudis de Primària i Secundària contemplen la preparació de les proves i, des de fa uns anys, la realització dels exàmens a les nostres aules.

Resultats del curs 2013/14

• Trinity - Tots els alumnes presentats superen el nivell