Lliçó inaugural curs acadèmic 2014-2015

El dijous 9 d'octubre va tenir lloc a l'auditori Anton Ribas de l'escola la lliçó inaugural del curs acadèmic 2014/15. En aquesta ocasió l'acte va estar a càrrec del Dr. Salvador Anton Clavé, catedràtic d'anàlisi geogràfica regional a la URV.

En la dissertació amb el títol "Talent, creativitat, mobilitat: una mirada a la cultura, el territori i el turisme" el conferenciant va anar centrant les característiques dels atributs associats a les persones al desenvolupament que registren els territoris.

Des de l'escola volem agrair al Sr. Salvador Anton Clavé la seva predisposició i col·laboració envers la realització de l'acte.