Setmana de la Música

L'última setmana de novembre, coincidint amb Santa Cecília, patrona de la música, l'escola ha organitzat diferents activitats relacionades amb la música.

Els alumnes de 3r d'ESO van visitar el Museu-Auditori de Pau Casals al Vendrell, amb l'objectiu de conèixer millor la figura del músic català més emblemàtic, el violoncel·lista Pau Casals, on a més a més de la visita van realitzar un taller de música.

Al llarg de la setmana els alumnes d'ESO i de Cicle Superior de Primària que estudien música al Conservatori van oferir diverses audicions a tots els seus companys de la Llar d'infants, Infantil i Primària. Amb aquestes audicions que cada any es realitzen, és vol aconseguir apropar els alumnes a la música. És una activitat que també els permet escoltar i aprendre característiques dels diferents instruments i, sobretot, potenciar i gaudir del gust per la música.

Els alumnes del Cicle Superior i d'ESO van tenir l'oportunitat de gaudir, a l'auditori de l'escola, d'un concert en directe, amb música de The Beatles, segons la proposta dels Serveis Culturals Imaginautes.

Per altra banda, els més petits de l'escola també van participar. Els alumnes de P-3 van realitzar el taller d'instruments Baschet, on van disfrutar descobrint, escoltant i experimentant amb uns instruments molt originals. Mentre que els alumnes de P-2 van assistir al concert "El domador de feres", on van descobrir diferents sons d'instruments molt curiosos.

En definitiva, ha estat una setmana molt enriquidora, tant a nivell musical com artístic. Cal també mencionar la participació de l'àrea de Plàstica que es va sumar a la celebració treballat la música mitjançant el dibuix i la decoració dels passadissos de l'escola.