Setmana de la música 2020

Aquest any la celebració de la setmana de la Música ha sigut una mica diferent, però no menys especial.

El passat divendres 20 de novembre, com cada any, alguns alumnes voluntaris de cicle superior de primària i de secundària han ensenyat i explicat els instruments que toquen i també han interpretat algunes cançons per a tot l’alumnat de l’escola, però de forma virtual. Durant tota la setmana també s'han dut a terme altres activitats.

A les classes d’Infantil han aprofitat per treballar els instruments i com classificar-los en les seves respectives famílies, a través de murals, dibuixos i del concert virtual.
I també ho han fet els alumnes de cicle inicial de primària, que han realitzat uns dibuixos molt originals del concert i han cantat i ballat cançons per gaudir de la música.

L’alumnat de 3r de primària han realitzat un “quatre sabaters” musical.

Cadascú ha pensat una sèrie de reptes per posar a prova als companys i companyes sobre què han estat aprenent durant el trimestre.

Els han decorat amb molt de gust i han jugat entre tots i totes. Feliç Santa Cecília!

DIBUIXOS

MURALS