EXPOSICIÓ DEL PROJECTE DE TREBALL: YAYOI KUSAMA

Dimecres, 13 de maig és va inaugurar l'exposició sobre l'artista Yayoi Kusama (1929) en la que els alumnes de Primària han treballat des de l'Àrea de plàstica.

És una artista visual japonesa reconeguda mundialment. Al llarg de la seva carrera ha treballat en una àmplia varietat de mitjans, incloent la pintura, collage, escultura, performance i instal·lacions.
Kusama també és novelista i poeta, també ha fet decorats pel cine i dissenys de moda.
Va començar la seva carrera artística per els anys cinquanta. Els seus inicis van estar marcats per la influencia de la pintura tradicional japonesa i per pensaments obsessius de la seva infància
"Si no fos per l'art, hauria mort fa molt de temps" (Yayoi Kusama)

Yayoi Kusama, l'obsessiva, l'experimentadora de diferents gèneres artístics, la pionera en l'Art Pop, la representant de la contracultura estatunidenca a mitjans del segle passat, la feminista, l'artista dona que amb vida té el rècord de vendes d'una obra a Christies de Nueva York.
La japonesa Yayoi Kusama arriba a Mèxic amb 100 obres creades en els últims 64 anys, amb una exposició anomenada "Obsesión infinita".
A Barcelona hem tengut l'oportunitat de veure el seu treball en els aparadors de LV al Passeig de Gràcia ..
Els llunars són la seva identitat" Els llunars tenen la forma del sol, que és un símbol d'energia arreu del món i de les nostres pròpies vides; i també la forma de la Lluna, que està en calma.
Rodona, suau, de colors, sense sentit i desconeguda. Els llunars es converteixen en moviment... Els llunars són un camins a l'infinit." .