Avís

JFolder: :files: La ruta no és un directori. Ruta: /var/www/vhosts/escolaelisabeth.cat/httpdocs/images/historia

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/historia

Història de l'Escola Elisabeth

L'Escola Elisabeth va ser fundada per la Sra. Carme Amat, qui, a la dècada dels 60, va decidir iniciar un projecte educatiu propi a la localitat de Salou. En principi, es tractava d'una petita escola que va estar ubicada en diferents xalets de Salou, on es feien principalment classes d'Educació Infantil. Més tard, l'any 1974, a causa de l'augment significatiu d'alumnes, es va constituir com a cooperativa de pares i va anar creixent de manera progressiva en un nou emplaçament: el carrer del Terrer.

Un moment clau en la història del centre, coincidint amb el canvi de mil·leni, va ser el creixement demogràfic del poble de Salou, que va provocar que les instal·lacions del col·legi no poguessin absorbir la demanda de nous alumnes, fet pel qual es va iniciar l'any 2000 una segona línia educativa. Posteriorment, la cooperativa de pares va signar un conveni amb l'Ajuntament de Salou per construir uns nous equipaments, en un solar de 25.000 m2  que van ser inaugurats el curs 2008-2009. En aquesta nova ubicació s'han construït unes instal·lacions de 10.000 m i s'ha iniciat una tercera línia com a objectiu de futur.

Les noves instal·lacions de l'Escola Elisabeth acullen, en total, més de 1170 estudiants, i donen resposta a la creixent demanda de les famílies.

Fotografies històriques

{gallery}historia{/gallery}

Més en aquesta categoria: Situació Escola Elisabeth Salou »