INAUGURACIÓ DE LA DARRERA AMPLIACIÓ DE LA TERCERA LÍNIA DE L’ESCOLA ELISABETH

El dilluns, 8 de gener, vam encetar el 2n trimestre amb la inauguració d’un nou edifici que amplia l’aulari de Secundària de l’escola Elisabeth.

Ara fa 15 anys, i només un després d’aterrar en el nou Complex Educatiu del Carrer Miquel Martí i Pol, l’escola Elisabeth s’embarcava en el projecte de la 3a línia educativa a causa de la forta demanda d’escolarització en el nostre centre.

El curs 2009-2010 s’iniciaven les obres d’ampliació de la tercera línia a l’Educació Infantil començant un camí que acabem amb aquest darrer edifici.

La regidora d’Educació de l’Ajuntament de Salou, la Sra. Júlia Gómez, qui també va ser en el passat cooperativista de l’escola Elisabeth, va ser l’encarregada de descobrir la placa commemorativa que donava el tret de sortida al funcionament de les noves aules. L’acte va comptar amb la presència d’una representació del Consell Rector de la Cooperativa, l’Equip Directiu, el professorat i l’alumnat de 2n de BAT.

“Acabant una etapa... continuant el camí”

“Passat, present i futur. Una manera de fer escola”