Escola Elisabeth: Oxford Quality Centre.

El passat divendres dia 3 de Novembre, l'Escola Elisabeth va passar a ser centre reconegut pel programa Oxford Quality de la universitat d'Oxford. Amb això, el centre passa a gaudir d'una sèrie d'avantatges que inclouen cursets de formació per a professorat avalats per Oxford University Press (els quals ja estan sent aprofitats enguany), suport al professorat quant a pràctica i metodologia i accés exclusiu a materials d'Oxford per a poder millorar la pràctica a l'aula.

Des d'Escola Elisabeth Salou, donem les gràcies a Viviana, qui durant anys ens han ajudat a millorar i trobar nous materials i solucions per estar sempre al dia de les necessitats dels nostres estudiants i la realitat a l'aula. També agraïm a Marta que hagi fet possible poder adherir-se a aquest excel·lent programa.