COLÒNIES ESTIU 2024 a la Pobla de Lillet

• De 1r de Primària a 1r d’ESO

Places

• 110 places
  • Casa (alumnes de 1r a 5è de primària)
  • Tendes (alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO)
  • En el cas de 1r i 2n de primària s’avaluarà conjuntament amb la família l’autonomia dels alumnes un cop realitzades les convivències.

Preu

• 460€ - pagament complet en el moment de la inscripció

Informació d’interès

La inscripció i pagament serà a través de la web. Recordeu que les places son limitades i un cop fet el pagament només es procediria a la devolució en el cas que hi hagi llista d’espera i es pugui substituir per una altra inscripció.

En el cas que les places estiguin exhaurides en el moment de fer la inscripció, s’obrirà un formulari per poder apuntar-vos a la llista d’espera. Si alguna persona inscrita es dona finalment de baixa, avisarem a les persones inscrites a la llista d’espera (per ordre d’inscripció).

Les famílies tindran la possibilitat de recollir als  i les alumnes a la casa de colònies el diumenge 7 de juliol al matí.

Una vegada confirmades totes les places us enviarem informació detallada sobre el viatge, incloent horaris definitius i el material necessari.

Recordeu que només podran procedir a la inscripció aquells socis i sòcies que estiguin al corrent de pagament.

Us esperem!

+Image