RECOLLIDA SOLIDÀRIA 2022

Entre els dies 13 i 20 de desembre l'Escola va celebrar la Setmana Solidària.

El programa d'aquesta Setmana Solidària va comptar amb diversos actes com son la recollida d'aliments per a les entitats Càritas i Eluzai, la col·laboració en el Gran Recapte d'Aliments i diverses xerrades de conscienciació social per als alumnes dels diferents nivells educatius del centre relatius al fet solidari.

En la recollida d'aliments, cal destacar el paper dels alumnes de 4t d'ESO ja que van ser els encarregats de passar a buscar i classificar tot el material que dia a dia anava arribant des de tots els nivells educatius de l'escola (des de la llar d'infants fins a batxillerat).

El balanç final de la recollida d'aliments va ser la recaptació de més d'una tona d'aliments per a Cáritas i Eluzai.

Com sempre, agrair la col·laboració de tots els membres que formen part del teixit educatiu de l'escola: famílies, alumnes i treballadors. Sense tots ells i elles, la tasca solidaria de l'escola no hagués estat possible, gràcies!

Roda de fotografies al ClickEdu