Premi Extraordinari de Batxillerat 2023

Premi extraordinari per a una alumna extraordinària. Ens complau anunciar-vos que l’alumna de la nostra escola Marina Beshara-Mikhail Nabih ha obtingut el Premi Extraordinari de Batxillerat en la convocatòria 2022-23, sumant-se així a l’alumne Yeray Zalaya Domingo, qui el va obtenir en l’edició anterior. Els Premis Extraordinaris de Batxillerat són uns premis que atorga la Generalitat de Catalunya com a reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes amb expedients acadèmics excel·lents i que demostren una preparació especial en aquests ensenyaments mitjançant unes proves específiques; per això, són un important estímul per a aquests alumnes i també per les institucions educatives en què s’han format: Moltes felicitats, Marina, i enhorabona, Escola Elisabeth!