RESULTATS PAU 2023*

UN ANY MÉS, ELS ALUMNES DE L’ESCOLA OBTENEN BONS RESULTATS A LES PROVES PAU

(*) Resultats provisionals; fins al 6 de juliol no es coneixeran els resultats definitius (un cop finalitzat el procés de revisió dels resultats).

Tots els nostres alumnes han superat les proves d’accés a la universitat (PAU) menys un.

Un total de tres alumnes (Marina Beshara, Robert Rey i Maria Taggi) obté la Distinció Especial que atorga la Generalitat als alumnes amb una nota mitjana de 9,0 o més en la fase general de les proves (el promig d’aquests tres alumnes, que suposen el 5,1% del total d’alumnes presentats, és de 9,4). Pel que fa al global de Catalunya, han obtingut aquesta distinció un total de 1.153 d’alumnes catalans (un 3,4% dels alumnes presentats).

La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat ha estat de 7,02.

El 64% dels nostres alumnes, d’un total de 59, supera la nota mitjana obtinguda pel global d’estudiants catalans (que és de 6,79).

La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat ha estat de 7,02, superant en un 0,23 la mitjana de Catalunya, que s’ha situat en un 6,79 (6,66 a la província de Tarragona). Fins a 33 alumnes (gairebé el 57% del total d’alumnes aprovats) han obtingut una nota igual o superior a 7 (sobre 10).

Tots els membres de l’Escola Elisabeth ens sentim satisfets per aquests bons resultats que, any rere any, constitueixen un reconeixement a la tasca educativa del centre i ens encoratgen a seguir esforçant-nos per millorar.

Només ens queda aprofitar aquesta nota per desitjar molta sort i molts èxits a tots els nois i noies que han finalitzat els seus estudis a la nostra escola durant el curs 2022-23.
TOTS FEM ESCOLA, TOTS FEM ELISABETH!!