RECOLLIDA DE JOGUINES DE SEGONA MÀ

La setmana del 19 al 23 de febrer, una de les dues cooperatives d'alumnes de 4t d'ESO, Carismàtics SCCL, va dur a terme la segona de les activitats planificades, la recollida de joguines de segona mà en bon estat. La primera de les activitats va ser la venda dels calendaris de fotografia matemàtica en què la recaptació va anar íntegrament a la Marató de TV3. Els socis de la cooperativa van anar passant de dilluns a divendres per les classes d'Infantil, Primària i Secundària de tota l'escola, primer per informar de la tasca a dur a terme i després per realitzar la recollida. Aquesta va ser tot un èxit, ja que es van recollir moltes joguines. Aquestes van ser donades a Càritas Salou perquè les faci arribar a aquells nens i nenes que més les necessitin. La cooperativa d'alumnes Carismàtics SCCL vol agrair als alumnes de l'escola per la gran implicació que han tingut. MOLTES GRÀCIES!