ALUMNES DE 1R, 2N I 3R D’ESO HAN ASSISTIT A LA REPRESENTACIÓ DE LAZARILLO DE TORMES

Divendres, dia 12 de gener, els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han assistit a la representació de l’obra Lazarillo de Tormes a l’Auditori de la Diputació de Tarragona.

L'obra ha encadenat episodis humorístics sota la forma d'una carta on el protagonista explica la seva vida i en fa una crítica social.  En tant que antiheroi, Lazarillo és utilitzat per la literatura com a antítesi de l'ideal cavalleresc. L'engany, l'astúcia i la trampa enginyosa fan part del seu caràcter. Viu al marge dels codis d'honor propis de les classes altes de la societat de la seva època i l'única cosa de la qual es pot enorgullir és de la seva llibertat.

Gràcies a aquesta adaptació, els alumnes van poder entendre aquestes característiques i també van gaudir d’una estona molt divertida.