Els alumnes d’ESO adopten un monument

El passat divendres 13 d’octubre, els alumnes d’ESO van omplir els carrers de Salou en el marc de l’activitat “L’escola adopta un monument”. Cada curs va descobrir un monument emblemàtic del nostre municipi. Els alumnes de 1r d’ESO van concentrar-se al voltant de la Torre Nova, un lloc privilegiat per observar el mar Mediterrani, tret definidor de Salou. Els alumnes de 2n d’ESO van visitar la vil·la romana de Barenys, testimoni de l’esplendor romana al nostre territori. Els alumnes de 3r d’ESO van reflexionar sobre la importància del port de Salou als segles XVII i XVIII, a través de l’Edifici de la Capitania. Per últim, els alumnes de 4t d’ESO van admirar la Casa Bonet, mostra del Modernisme a la capital de la Costa Daurada.