Els alumnes de 3r d'ESO visiten el Museu Àngel Guimerà del Vendrell

El passat 24 i 25 de maig, els estudiants de 3r d'ESO van tenir l'oportunitat d’immergir-se en el món de la Renaixença, una època culturalment rica i significativa de la història catalana. Amb l'objectiu d'enriquir els seus coneixements sobre aquesta etapa, van visitar el Museu Àngel Guimerà del Vendrell i van participar en una gimcana pel poble.

El Museu Àngel Guimerà és un referent cultural a la ciutat, dedicat a l'estudi i la difusió de la Renaixença catalana, i és un lloc perfecte per connectar amb el passat i comprendre l'evolució de la societat catalana en aquest període.

Després de la visita, els alumnes van participar en una gimcana pel poble del Vendrell per conèixer una mica més sobre la història local i la seva relació amb la Renaixença. Equipats amb un mapa i una sèrie de preguntes, els estudiants van recórrer els carrers del municipi, resolent enigmes i superant reptes que els permetien conèixer personatges importants i elements arquitectònics rellevants del context històric.

L'enllaç per veure les imatges és el que hi ha a sota: