Gran recompensa per l'Escola Elisabeth a la First Lego League 2023

Aquest curs l'Escola presentava tres equips per participar en la competició de robòtica, un equip de 3r d'ESO, on van preparar la competició els alumnes de l'assignatura de robòtica. Un de 4t d'ESO i un de 1r de BAT, on es van presentar voluntaris i voluntàries i no estaven vinculats a cap assignatura.

La First Lego League és una competició de robòtica que ens ensenya una manera de treballar autònoma i responsable, i l'objectiu és dissenyar i construir un robot per tal de superar un seguit de missions i aconseguir la màxima puntuació possible. La segona part de la competició consisteix a presentar un projecte tecnològic on se cerca la manera de superar un problema actual de la nostra societat, aquest any el tema va ser la producció i distribució de l'energia elèctrica.

Tant els alumnes de 3r com els de 4t d'ESO van fer un gran paper a la competició, però els alumnes de 1r de BAT van obtenir el 2n premi al Guanyador, que donava accés directe per participar en la Gran Final, que es va celebrar a Cartagena. Allà vam poder gaudir d'una gran experiència acompanyats de més de 500 estudiants d'arreu de l'estat espanyol, i vam poder lluitar per un lloc a la final mundial de Houston.

Volem donar l'enhorabona a tots els i les alumnes participants i especialment a l'Eduard Baticón, al Marc Campillo, a l'Andrei de La Fuente, al Pol Salas i al Roger Vinyoles, pel seu esforç i dedicació. S'emporten nous aprenentatges i una gran experiència a la butxaca.

Els professors també s'emporten una gran experiència i un nou punt de vista de com fer créixer als alumnes en l'àmbit de tecnologia i robòtica.