Sortida cultural: alumnes de 3r d'ESO s'immergeixen en el Modernisme a través de l'obra de Santiago Rusiñol

L’alumnat de 3r d'ESO ha tingut l'oportunitat de tenir una presa de contacte amb el Modernisme a través de l'obra "L'alegria que passa" de Santiago Rusiñol, un dels líders d’aquest moviment a Catalunya, a la qual van assistir al Teatre Poliorama de Barcelona el passat dimecres 19 d’abril.

Prèviament, durant les classes de Llengua catalana, van estudiar el Modernisme i l'obra de Rusiñol, per comprendre millor les característiques d'aquest moviment artístic i literari.
Així doncs, la sortida al teatre va ser una experiència única, ja que van poder aprendre més sobre l'autor en un entorn real, relacionant-ho amb els temes que havien estudiat a classe.

Els alumnes han valorat molt positivament la sortida, destacant la importància de posar en pràctica els coneixements adquirits a classe, i apreciant l’oportunitat de sortir de l'aula per aprendre i veure una obra de teatre en directe.

En definitiva, aquesta sortida ha estat una oportunitat única per als alumnes de connectar amb la cultura catalana i comprendre millor els moviments artístics i literaris que han marcat la història de Catalunya.