ELS ALUMNES DE 3r D’ESO RECAPTEN DINERS PER LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER INFANTIL

Durant la setmana del 13 al 17 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO va organitzar una campanya destinada a la recaptació de fons per a l’entitat AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens i Nenes Oncològics de Catalunya), contribuint d’aquesta forma amb el seu granet de sorra en la lluita contra el càncer infantil.

Els alumnes, les famílies i el personal de l’escola van abocar-se amb entusiasme en les diferents activitats de la campanya, entre les que destacava la instal·lació de paradetes amb oferta de marxandatge divers, aconseguint que, amb l’esforç de tots, la recaptació superés els dos mil sis-cents euros.

Un resultat espectacular, que demostra un cop més l’alt nivell de solidaritat de tots els que fem Elisabeth i pel que ens hem de felicitar. Gràcies a tots per la vostra col·laboració!!

Accés a la galeria d'imatges