XIII JORNADA DEL JOC COOPERATIU AL PARC NOU DEL PRAT DE LLOBREGAT

Els alumnes de les classes de Xaloc, Garbí i Llevant de l’escola han participat aquest divendres 10 de maig, juntament amb un ampli col·lectiu d’escoles cooperatives de Catalunya, en la trobada anual que es fa amb alumnes de 5è de Primària d’aquestes escoles.

L’objectiu de la trobada és potenciar el joc cooperatiu; descobrir, a través del joc, que es poden promoure relacions cooperatives; fomentar actituds de respecte vers els altres, l’entorn i els material; i potenciar la relació de l’alumnat de diferents centres i la col·laboració entre el professorat. Tot això, a través dels jocs que permeten, a més a més, treballar habilitats i destreses bàsiques.

Els alumnes i mestres que han assistit, han gaudit d’una  aventura fascinant on han cooperat amb els companys de l’escola i d’altres escoles.