Festa Major - Cos Blanc 2024

INSCRIPCIONS TANCADES

Benvolgudes famílies,

una de les tradicions més emblemàtiques de Salou i de l'Escola Elisabeth és la festa del Cos Blanc que tindrà lloc el dia 3 de febrer de 2024. Aquest any, i com us vam avançar el passat divendres, la temàtica de la carretel·la serà d'Asterix i Obelix

Si teniu ganes de gaudir de la festa i sortir amb l'escola no dubteu a fer la inscripció mitjançant el formulari web que trobareu aquí. En el formulari haureu d'inscriure tots als participants de la vostra família, incloent-hi les seves dades i escollint la disfressa (i talla) per a cadascun. És important completar les dades personals per poder fer l'assegurança de l'activitat.

Amb la inscripció s'haurà de fer un pagament de 10€ per membre familiar inscrit en concepte de reserva que no serà retornable en cas que finalment no participeu en l'activitat.

Calculem que el cost total per participant es situarà entorn dels 45 o 50 euros en funció del nombre d'inscripcions. Aquest import es facturarà mitjançant el rebut del mes de març un cop tinguem tancada l'activitat.

Us deixem un llistat dels personatges i de les talles disponibles. Teniu una mostra de les disfresses a secretaria de manera que us la podeu provar.

Si teniu algun dubte o comentari el podeu escriure a les observacions que trobareu al formulari d'inscripció o contactar amb secretaria.

Les places estan limitades a 230 participants i teniu temps per fer la inscripció fins al proper dilluns dia 04 de desembre.

Ah! Si algun familiar o amic té ganes d'acompanyar-vos, però no disfressar-se, podrà ajudar-nos amb la seguretat de la carretel·la i gaudireu d'avantatges en els preus de la vostra participació. Pregunteu els detalls en Secretaria.

Us esperem!