SUMMER SCHOOL 2021 – Aventura, Esport i Multiactivitats

Aquest estiu gaudirem més que mai de l’escola.

- L’ESCOLA D’ESTIU? Serà divertida, diversa, plena d’activitats, aprenentatge i sobretot, molt segura!

- ACTIVITATS:

✅   SUPER HEROES

Per als més menuts (de P3 a P5) – Un estiu ple d’aventures, música, aigua, reptes, esports, “English”! I festa, molta festa! Són uns superherois i es mereixen un gran estiu!

✅  SUMMER ADVENTURE

Per als més intrèpids (de 1r a 4t de primària)  - Multiactivitat i Multiesport. Sortida setmanal amb activitats d’aventura com Kàrting kids, activitats de platja, etc. i festes temàtiques amb música a tot drap!

✅   SUMMER SPORTS  (Bàsquet, Futbol i Voleibol)

Per als més esportius (de 1r de primària a 3r d’ESO) -– Tres modalitats d’esports a escollir, amb entrenadors de l’Associació esportiva i professors de l’Escola Innova (Bàsquet, Futbol i Voleibol)
Combinades amb altres activitats, festes temàtiques i sortides setmanals d’aventura com Kàrting, activitats de platja, excursions, tirolines, etc.

-Espais d’immersió lingüística. Pels més petits serà una experiència més vivencial, per als més grans en format de Workshops i tallers de Speaking a la tarda amb professors Nadius.

-Espai dels deures d’estiu.  (Opcional) Espais on els infants i els joves podran realitzar les seves tasques educatives d’estiu. Sempre acompanyats per professors llicenciats i en un entorn estiuenc!

- MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ

L’Escola Elisabeth compta amb unes instal·lacions úniques en l’entorn més proper. Això fa que els protocols de seguretat i higiene que marca la llei es puguin complir acuradament i, alhora, es pugui garantir que NO hi haurà espais compartits entre grups d’activitats.

- INSCRIPCIONS I DESCOMPTES

Introdueix totes les dades, selecciona les setmanes i fes el pagament. RECORDA! Gaudiràs de descomptes si ets soci i/o si contractes 2 o més setmanes. Les setmanes es comptabilitzen per unitats familiars, és a dir, si feu la inscripció de dos fills/filles tindreu descompte per la totalitat de setmanes contractades entre tots els fills.

- INFORMACIÓ

Si tens dubtes, CONTACTA’NS!

• Per telèfon 977 083 551 o al 671 429 849.

Places limitades! Ben aviat t’informarem de tots els detalls!

Més en aquesta categoria: « Bon Nadal 2015 Camins »