El dia a dia

El passat 9 de març les classes de Planetes, Satèl·lits i Estels vam anar a les mines de Bellmunt del Priorat per veure com vivien i treballaven els miners a finals del segle XX i poder aprendre sobre els minerals i els seus usos. Fins i tot vam trobar minerals, quina passada!!!

La galeria d'imatges la teniu al clickedu.

Dimarts 16 de maig els alumnes de 1r i 2n d'ESO van assistir a una xerrada de l'escriptor Àngel Burgas, autor dels llibres de lectura obligatòria de Llengua catalana El club de la cistella i Segon trimestre, respectivament. És l'única vegada que es llegeixen dues parts d'una mateixa història, d'un total de tres, una en cada curs, i la visita anual de l'Àngel Burgas permet fer un seguiment de la història amb l'autor en dos cursos diferents. Al final de la xerrada, els alumnes comenten dubtes i fan preguntes a l'escriptor, i aquest dedica i signa els llibres als alumnes que li ho demanen.

La galeria d'imatges la teniu al clickedu.

102 alumnes de 3r i 4t d'ESO van gaudir del " V Ball de primavera" que es va celebrar a les dependències de la ESO el passat divendres 5de maig, i on van gaudir d'una vetllada amb bona música i molt bon ambient.

A la foto els millors vestits i els reis de la festa

La Pilarín Bayés després d’il·lustrar el conte de la Història de l’escola Elisabeth, escrit per les mestres Rosa Ferré, Araceli López i la Fina Satorras, ha vingut a l’escola per explicar contes als nens i nenes d’Infantil i Primària tot dibuixant-los. Quan l’escola va celebrar els seu vint-i-cinquè aniversari també va venir, i encara podem veure els seus dibuixos penjats a les parets de la biblioteca. Una gran oportunitat per gaudir de la seva simpatia i de la seva facilitat per dibuixar uns personatges originals, divertits, d’un caire infantil i irònic, i amb el tret característic de portar dos punts vermells a les galtes.

Gràcies Pilarín per ensenyar-nos el teu art i la teva senzillesa de tracte.

Els alumnes de 1r d'ESO, el passat dilluns 24 d'abril, van anar a Capellades on van visitar l'Abric Romaní per conèixer un jaciment prehistòric i el Museu Molí Paperer per conèixer un procés tecnològic. Aquesta sortida va estar organitzada conjuntament des de l'àrea de Socials i la de Tecnologia.

In the last two weeks, our 2nd and 3rd ESO students have been working on a project about William Shakespeare. This comes a year after the celebration of the 400th anniversary of his death.

After preparing their posters, the students gave a talk on Shakespeare to some of their classmates. They discussed various aspects of Shakespeare’s life and times. You can visit the exhibition downstairs in ESO for the next ten days.

Els quatre alumnes de 2n d'ESO que han superat la Fase Escolar han participat aquest dissabte passat, 1 d'abril, a la 40a edició del Premi Coca-cola de Relat breu de Calatunya en llengua catalana. El Miquel Badia, el Joan Bigorra, la Judith Díaz i l'Helena Farriol han tornat molt contents de la seva participació al concurs perquè han pogut escriure textos força inspirats.

Com cada any, Coca-cola farà conèixer els guanyadors de l'edició d'enguany al juny, al Teatre de la Xina de Port Aventura. Els desitgem molta sort!

XV CROS LLAR

03 Abr 2017

La galeria d'imatges la teniu al clickedu.

Els nens i nenes de 2n de primària hem treballat el poema Pa amb oli i sucre, d’en Miquel Martí i Pol. Per acabar aquesta activitat, avui hem recitat el poema i hem menjat pa amb oli i sucre. Ens ha agradat molt!

La galeria d'imatges la teniu al clickedu.

Els alumnes de segon d'ESO han acabat el seu projecte "A sustainable house" de l'assignatura de Technologies.

El passat dissabte, 25 de març, es va realitzar la 57ena edició del Concurso jóvenes talentos de relato corto Coca-Cola, en la que quatre alumnes van representar l’Escola Elisabeth. De 2n d’ESO A van ser seleccionades la Marina Cabello i l’Alba Pascual i de 2n d’ESO B l’Andrea Mikolajczyk i la Patricia Molina.

Enhorabona a les quatre i esperem que tinguin sort i obtinguin un premi!!

El passat dijous 23 de març, diversos alumnes de l’escola, tant de primària com de secundària, van participar en els quarts de final del XIIIè Certamen de Lectura en Veu Alta.

Els alumnes que van participar de 4rt de primària van ser: la Aída Gallego i la Carla García; de 6è va representa l’escola la Laia Orellana i la Lucía Jiménez; a 2n d’ESO, el Miquel Badia i la Laura Duart i per últim, un grup de tres alumnes de 4rt d’ESO: la Laura Girón, la Celia Bujaldón i el Pedro Martínez, la Sílvia Yanguas i el Nacho Navarro.

Finalment, es van classificar per a la semifinal els alumnes de 2n i 4rt d’ESO.

Enhorabona a tots!!

XV CROS ESCOLAR

20 Mar 2017

XV CROS ESCOLAR
ESCOLA ELISABETH DE SALOU

El passat dimecres 15 de març es va celebrar per 15è any consecutiu el Cros Escolar a l'Escola Elisabeth de Salou.

Al voltant de 900 alumnes de l'escola, des dels cursos d’Educació Infantil fins als de Batxillerat i professors, van realitzar un recorregut adaptat a cada edat. Alguns, amb la il·lusió d'aconseguir els premis de la classificació i, tots, amb l'objectiu de gaudir d'una jornada esportiva divertida.

Els nens i nenes, nois i noies, van ser alhora esportistes i espectadors dels companys i companyes. I tots van rebre, en acabar de córrer, un merescut refresc i la felicitació dels seus professors.

El Director de l'Escola, Sr. Enric Masià, va ser l'encarregat de repartir tots els premis, mentre que la resta de professors i personal del centre educatiu van col·laborar en les tasques d'organització.

Sopar d’exalumnes i professors de l’escola

El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc el sopar d’exalumnes i professors de l’escola. L’esdeveniment forma part dels programats aquest curs per celebrar els cinquanta anys de vida de l’escola…

Campus de Tecnificació de Futbol Sala

[button url="ca/campus-de-tecnificacio-de-futbol-sala"]Inscripcions aquí[/button]