Concert Solidari 2023

Ens plau informar-vos que, un any més, un grup d’alumnes i professors d’ESO i BAT de l’Escola Elisabeth han organitzat un espectacle solidari que, després d’uns dies d’assaigs plens d’esforç i il·lusió, es va celebrar el passat dimecres dia 20 de desembre: A la galeria de fotos trobareu els moments més destacats de cadascuna de les actuacions, totes elles fantàstiques! Gràcies als nostres petits GRANS artistes solidaris, de tot cor.

Com sempre, els diners recaptats en la venda d’entrades es donaran a la Marató de TV3, i enguany la recaptació ha superat els 800 euros: MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUI HO HEU FET POSSIBLE I MOLT BONES FESTES!!!