XERRADES D'ORIENTACIÓ DE LA UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI PER ALS NOSTRES ALUMNES DE SEGON DE BATXILLERAT

Avui, dilluns dia 11 de març de 2024, els alumnes de 2n BAT de l'escola han rebut la visita d'un equip d'orientació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), que els ha ofert  informació detallada sobre els estudis que s'hi imparteixen, així com consells pràctics sobre cerca d'informació, beques, pràctiques, etc. Les xerrades s'han organitzat per modalitats i en cadascuna d'elles els alumnes han pogut preguntar directament a alumnes que actualment estudien a l'esmentada universitat. Esperem que la sessió hagi estat de profit i interès!