RUTA 2024: CAMÍ DE SANTIAGO

Benvolgudes famílies,

Ja queda poc per iniciar les vacances d’estiu i per aquest motiu us anunciem que ja estem organitzant la RUTA 2024: CAMÍ DE SANTIAGO.

A continuació us indiquem els principals punts perquè tingueu la informació i pugueu decidir-vos.

Informació General

• Dies: 25 de juny al 4 de juliol.
    El dia 25 de juny la sortida serà cap a les 9.00 al vial Salou-Cambrils.
    Tornada entre les 21:00 i 21:30 del día 4 de juliol, al maitex lloc de la sotida.
  • Lloc: Galícia
  • Allotjament: Albergs de peregrins
  • Places: 40 alumnes
  • Adreçat a l’alumnat a partir de 2n d’ESO
  • Preu aproximat: 600€ ( PAGAMENT ONLINE 200€ ) la resta per transferencia o rebut

L’activitat inclou totes les despeses:

• Tots els transports, amb disponibilitat d’un autocar tots els dies
  • Alimentació, comprada i cuinada pels alumnes
  • Pernoctació en albergs de peregrins
  • Diversos àpats en restaurants
  • Activitats lúdiques i culturals

La inscripció i pagament serà a través de la web. Recordeu que les places son limitades i un cop fet el pagament només es procediria a la devolució en el cas que hi hagi llista d’espera i es pugui substituir per una altra inscripció.

La inscripció i pagament estarà disponible a la web a partir del dia 17 d’abril, a les 18 hores, a través d’un enllaç en aquesta mateixa notícia.

La inscripció per la web requereix informació com el DNI o passaport de l’alumne, targeta sanitària i dades com el telèfon mòbil i el correu electrònic de l’alumne i del pare o mare.

En el cas que les places estiguin exhaurides en el moment de fer la inscripció, s’obrirà un formulari a secretaria per poder apuntar-vos a la llista d’espera. Si alguna persona inscrita es dona finalment de baixa, avisarem a les persones inscrites a la llista d’espera (per ordre d’inscripció).

Recordeu que només podran procedir a la inscripció aquells socis que estiguin al corrent de pagament i aquells alumnes que hagin demostrat un comportament correcte a l’escola.

Us esperem!

ESCOLA ELISABETH