PLA D’OBERTURA DE L’ESCOLA ELISABETH - CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

L’Escola Elisabeth, seguint les instruccions del Departament d’Educació i de Salut, ha elaborat un Pla d’obertura per al curs 2020-2021 que publiquem a la pàgina web.
Aquest document recull tots aquells aspectes que han d’establir l’organització del curs 2020-2021 i ha estat aprovat pel Consell Escolar abans de la seva publicació.
Els esforços organitzatius han estat encaminats a dissenyar el funcionament intern, des de que l’alumne arriba a l’escola fins que acaba la seva jornada, per a què els diferents grups mantinguin l’estabilitat i la seguretat i puguin complir amb la normativa que ens marca l’administració.
Us agraïm anticipadament la vostra cooperació i col·laboració i compartim amb vosaltres un únic desig: que a partir del dia 14 de setembre puguem gaudir plenament de la nostra escola.

Enric Masià
(Director)