INSCRIPCIONS ACOLLIDA I MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Tal i com hem explicat al document de preguntes freqüents la inscripció als serveis de menjador i acollida es farà a través de la pàgina web. A continuació trobareu els enllaços per cadascun dels serveis.

Acollida (CLICA AQUI)

L’acollida s‘organitzarà per grups estables per garantir la seguretat dels alumnes que facin ús del servei i començarà a les 7.45 i durarà fins a les 9.00. Aquest any, per motius de seguretat no hi haurà acollida de tarda a partir de les 17.00.

La inscripció es realitzarà a través del formulari web que podreu trobar a la web de l’escola on haureu de fer constar el nom de l’alumne i el curs que fa.

Aquells alumnes d’ESO amb germans a primària que faran el servei d’acollida entre les 16.30 i les 17.00 no caldrà que facin la inscripció a través de la web.

Menjador (CLICA AQUI)

Recordeu que aquesta inscripció és per aquells alumnes interessats en el servei de menjador com a fixes o fixes discontinus, és a dir, aquells alumnes que permanentment es quedaran tots els dies de la setmana o bé que es quedaran uns dies fixes de la setmana.

La inscripció del menjador haureu d’indicar el nom i cognoms de l’alumne i el nivell que farà durant el curs escolar 2020-2021. Allí trobareu per marcar els dies de la setmana que esteu interessats.

Posteriorment haureu d’indicar si l’alumne presenta una necessitat alimentària especial. Si cliqueu que sí, apareixerà una taula on podreu indicar les tipologies d’al·lèrgies o intoleràncies. En cas afirmatiu recordeu que haureu de facilitar l’informe mèdic corresponent que avali aquesta necessitat. Si l’informe no ha canviat respecte al que ja tenim a l’escola podeu seleccionar aquesta opció. Si l’informe ha canviat o és una nova inscripció teniu la possibilitat d’adjuntar-ho a través de la web.

Estem treballant en el disseny del funcionament per fer que el servei sigui el més segur possible i us en donarem més detalls quan es concretin. L’objectiu és que els alumnes dinaran al menjador amb els companys dels mateixos grups estables i amb separació d’altres grups estables.

El servei de menjador el proporcionarà la mateixa empresa que el curs anterior, Cuina Gestió.