Hemeroteca

Lliurament dels premis del XXXVIIIè Concurs Literari de l’Escola Elisabeth

El Teatre Auditori de Salou es va omplir el dia 24 d’abril en l’acte de lliurament dels premis del XXXVIIIè Concurs Literari de l’Escola Elisabeth. Cinquanta-nou alumnes del centre, de 3r de Primària fins a 2n de Batxillerat, van ser guardonats amb obres escrites en prosa i en tres llengües diferents: català, castellà i anglès. També es van donar els premis de l’XIè Concurs de recitació de poesia catalana i castellana a l’alumnat d’ESO i Batxillerat.

El concurs, que ha arribat aquest any a la 38a edició, està fortament consolidat i s’ha convertit en un dels certàmens més importants del centre. El jurat (format per pares, per representants del Consell Rector i del Consell Escolar, per col·laboradors especials i per professors) no ho ha tingut gens fàcil aquest cop a l’hora de triar les obres guanyadores per la gran qualitat dels escrits que s’hi presenten.