Inscripció online servei acollida i menjador 2022-23

SERVEI ONLINE TANCAT

Benvolgudes famílies,

Tal i com es va posar en marxa durant el curs anterior, la inscripció als serveis de menjador i acollida es farà a través de la pàgina web. A continuació trobareu els enllaços per cadascun dels serveis.

Aquesta modalitat d’inscripció estarà oberta des del dia 8 d’agost i fins al dia 2 de setembre ONLINE. Una vegada iniciat el curs, l’alta o baixa del servei s’haurà de realitzar a través de la secretaria mitjançant correu electrònic, clickedu o bé telefònicament.

El servei d’acollida estarà pels alumnes de la llar d’infants, de parvulari i primària i començarà a les 7.45 i durarà fins a les 9.00. Per motius d’organització no hi haurà servei d’acollida de tarda.

A diferència del curs anterior, els alumnes que tinguin germans a l’ESO i facin ús del servei d’acollida a partir de les 8.20 hauran d’abonar una quota reduïda de 5€ mensuals per poder contribuir a les despeses del monitoratge.

La inscripció es realitzarà a través del formulari web que podreu trobar a la web de l’escola on haureu de fer constar el nom de l’alumne i el curs que fa.

Aquells alumnes de primària amb germans a ESO que faran el servei d’espera entre les 13.00 i les 13.30 també hauran de fer la inscripció a través de la web. Aquest servei d’espera serà gratuït.

Recordeu que aquesta inscripció és per aquells alumnes interessats en el servei de menjador com a fixes o fixes discontinus, és a dir, aquells alumnes que permanentment es quedaran tots els dies de la setmana o bé que es quedaran uns dies fixes de la setmana.

La inscripció del menjador haureu d’indicar el nom i cognoms de l’alumne, el nivell que farà durant el curs escolar 2022-2023 així com les dades del tutor/a que realitza la inscripció. Posteriorment haureu d’indicar els dies de la setmana que esteu interessats i podeu fer alguna observació (no alimentària).

Després de marcar els dies, en la pantalla següent, haureu d’indicar si l’alumne presenta una necessitat alimentària especial. Si cliqueu que sí, apareixerà una taula on podreu indicar les tipologies d’al·lèrgies o intoleràncies. En cas afirmatiu recordeu que haureu de facilitar l’informe mèdic corresponent que avali aquesta necessitat. Si l’informe no ha canviat respecte al que ja tenim a l’escola podeu seleccionar aquesta opció. Si l’informe ha canviat o és una nova inscripció teniu la possibilitat d’adjuntar-ho a través de la web.

Més en aquesta categoria: « RUTA ESTIU ESO 2022 – COSTA BRAVA