DIPLOMA DUAL: INSCRIPCIONS OBERTES!

BAT Dual 01

Fas segon d'ESO? T'agrada l'anglès? T'interessa la cultura americana? Has pensat mai en estudiar als Estats Units? Si has respost que sí a totes les preguntes, el Diploma Dual t'està esperant! Aquest any a l'escola, i per primera vegada, ja duem a terme aquest nou projecte en el qual un total de 33 alumnes de 3r d'ESO, 4t i Batxillerat cursen el Diploma Dual.

Però, què és el Diploma Dual? Es tracta dels estudis de Secundaria i de Batxillerat del currículum americà, els quals es poden cursar de manera paral·lela, de forma 100% online, íntegrament en anglès, amb professors nadius i amb una metodologia autèntica per tal de poder aconseguir, en finalitzar els teus estudis, el diploma del High School Americà. No només podeu optar al títol, sinó que, a més, experimentareu una immersió personal, lingüística i tecnològica equiparable a estudiar en un país estranger i de forma virtual!

Si voleu més informació, visiteu la web d'Academica, líder en educació virtual, amb més de 100.000 alumnes, 5.000 professors i 200 escoles en més de 10 estats americans.

No us perdeu la reunió informativa que tindrà lloc de forma telemàtica aquest dijous dia 17 de març a les 18h on parlarem de tot allò que us preocupa de cara a les futures inscripcions, ja obertes, i que es tanquen el 30 de maig.

Yasmina Curto

Program Director Dual Diploma