La Fernanda Roca es va jubilar

Aquest quart divendres de novembre va tenir lloc l’acte de jubilació de la companya Fernanda Roca.

La Fernanda és i ha estat una mestra de les que deixa petjada, estimada per tots els que formem part de l’Elisabeth, companys, alumnes i famílies. Per les seves classes de psicomotricitat han passat, curs rere curs, tots els alumnes d’Infantil, cosa gens habitual en una escola de tres línies.

Acompanyar a La Fernanda pels passadissos d’Infantil i Primària era per mi tota una experiència, recordo que contínuament se li apropaven nens i nenes, la majoria l’abraçaven i li deien “hola Fernanda”, i la seva cara s’il·luminava amb un somriure, a tots els hi deia unes paraules d’afecte i els hi feia una abraçada. Quin goig poder compartir moments com aquests. Gràcies Fernanda.

No és d’estranyar que el divendres l’Auditori de l’escola s’emplenés de persones que volíem fer-li arribar el nostre escalf en una data tan senyalada i personal. L’acte va ser un èxit en tots els sentits on no va faltar el reconeixement a la seva dedicació per part de tots els estaments de l’escola i alguna que altra llagrimeta.

Felicitats Fernanda per la feina tan ben feta que has dut a terme durant molts cursos, et desitgem que gaudeixis en companyia dels teus les vivències del nou període que encetes.

Una forta abraçada i fins a sempre

Més en aquesta categoria: « SANTA CECÍLIA AUDICIONS