XVI CROS ESCOLAR

El passat dimecres 18 d’abril es va celebrar per 16è any consecutiu el Cros Escolar a l'Escola Elisabeth de Salou.

Al voltant de 1050 alumnes de l'escola, des dels cursos d’Educació Infantil fins als de Batxillerat i adults (professors, professores, pares i mares), van realitzar un recorregut adaptat a cada edat. Alguns, amb la il·lusió d'aconseguir els premis de la classificació i, tots, amb l'objectiu de gaudir d'una jornada esportiva divertida.

Els nens i nenes, nois i noies, van ser alhora esportistes i espectadors dels companys i companyes. I tots van rebre, en acabar de córrer, un merescut refresc i la felicitació dels seus professors.

El Director de l'Escola, Sr. Enric Masià, va ser l'encarregat de repartir tots els premis, mentre que la resta de professors i personal del centre educatiu van col·laborar en les tasques d'organització.