Acte d’acomiadament de la XXIa promoció d’ESO

El dijous 15 de juny va tenir lloc a l’Auditori de l’escola l’acte d’acomiadament de la XXIa promoció d’alumnes que han finalitzat l’etapa de Secundària.

L'acte va ser conduit pes tutors de les dues classes, Sr. Xavier Creus i Sr. Eduard Gràcia, va començar amb la salutació del director de l’escola Sr. Enric Masià, amb la participació de la presidenta de la Cooperativa Sra. Ana Salvia es van lliurar uns detalls a tots els alumnes que es graduaven i, amb la intervenció de la cap d’estudis Sra. Montserrat Molas reconeixent aquells alumnes que més han destacat de la promoció es va tancar la primera part de l’acte.

Seguidament l'alumne Yan Shchasnovich va interpretar amb guitarra la cançó “Se ela preguntar” de l’autor Dilermando Reis, van seguir les interpretacions dels grups d’alumnes de 4t d’ESO A i de 4t d'ESO B que van interpretar respectivament un “rap” i un “remix” preparats especialment per l’ocasió.

Per últim es va projectar un recull de records fotogràfics dels alumnes de la promoció.

A l’espai Àgora es va servir un refrigeri com a cloenda a la celebració.