SETMANA DE LA MÚSICA 2023

La setmana del 20 al 24 de novembre, l'escola va celebrar la diada de Santa Cecília, patrona de la música, tot duent a terme diferents activitats a cada cicle relacionades amb la música.

A l’ Escola Bressol, les aules es van omplir d’instruments i van gaudir de la participació de les famílies. Els van cantar òpera, cançons amb titelles, un Dj els va fer una sessió discotequera, un raper un concert i els van tocar la flauta i la guitarra. Van tenir una setmana molt especial!

Els alumnes d'Infantil van gaudir d'un espectacle anomenat "La Jana i els sentiments". Van ajudar la Jana a trobar totes les emocions que havia perdut i van descobrir que la música és tan màgica que pot canviar els nostres sentiments i també el nostre estat d'ànim!

Els alumnes de Cicle Inicial van assistir a un concert de rotllana, on els instruments protagonistes van ser el violí, la percussió i la veu. Van poder escoltar cançons de diferents estils i la Laia i el Fernando els van mostrar com es produeix el fenomen del so. Per acabar, van participar d'una orquestra molt especial, ja que la dirigia un paraigua. Va ser tota una experiència!

Els alumnes de Cicle Mitjà van realitzar un taller de percussió ètnica. En aquest taller van tocar instruments com la darbuka i el djembé. Va ser un taller amb molt de ritme!

Els alumnes de Cicle Superior van fer un taller de percussió centrat en la batucada. Tots els alumnes van tocar instruments com per exemple: surdos, repiques i caixes. S'ho van passar d'allò més bé!

Els alumnes de l'ESO van assistir a un espectacle anomenat "Rock, reflex d'una societat" on, a través d'un grup de rock van poder gaudir dels temes més clàssics de la història del rock i també, conèixer una mica més l'evolució d'aquest estil tan variat.

I, com cada any, no podien faltar les audicions que els alumnes músics de l'escola ens ofereixen. Tots els alumnes de la Llar d'Infants, Infantil i Primària, van tenir l'oportunitat d'escoltar i veure diversos instruments, aprendre les seves característiques i sobretot, potenciar el gust per la música i gaudir-ne especialment en aquesta data assenyalada.