Funcionament

L'Escola Elisabeth disposa d'un menjador escolar que dona servei a totes les etapes educatives.

Es tracta d'un servei de cuina pròpia, proporcionat per l'empresa Cuina Gestió, basat en un model de cuina mediterrània i saludable, amb menús variats i elaborat amb productes de temporada i proximitat.

El servei està disponible amb dues modalitats diferents, aquells alumnes que fan una inscripció permanent, que pot ser de tots els dies de la setmana o només alguns d'ells; i també existeix la possibilitat de fer una inscripció puntual per un dia determinat.

Aquesta inscripció es realitzarà telemàticament a inicis de curs mentre que la baixa del servei o modificacions del mateix s'hauran d'informar a secretaria.

Els menús son trimestrals, de manera que les famílies puguin tenir la planificació completa amb antelació i així poder fer la programació dels àpats familiars amb temps. Addicionalment, els menús incorporen informació addicional sobre calories, hidrats, lípids i proteïnes, així com informació sobre quins són els productes de temporada.

Com a novetat, els nostres menús incorporen una proposta de sopar que combina amb l'àpat que han fet els alumnes al migdia.

Avisos, incidències i absències

Les famílies hauran de notificar les incidències d’assistència al menjador escolar abans de les 9:15 hores, comunicant-ho per Whatsapp al número de telèfon 611 067 018. També es pot comunicar el dia anterior si ja teniu coneixement de la incidència.

Us recordem que només caldrà notificar aquelles incidències que suposin un canvi respecte al que és habitual, és a dir:

· Quan un alumne fix no es quedi a dinar.
· Quan un alumne no fix es quedi a dinar.
· Quan s’hagi de demanar règim astringent o laxant per qüestions de salut.

A les 9:20 es passarà aquesta informació a l’empresa de cuina per a què la tingui present a l’hora d’elaborar els menús.

Intoleràncies i dietista

L'Escola Elisabeth té com a objectiu prioritari vetllar per la seguretat alimentària de tots aquells alumnes que fan ús del servei de menjador.

És molt important que aquells alumnes que tinguin diagnosticada alguna al·lèrgia, intolerància o altres tipus d’incidències de salut, aportin actualitzada la documentació mèdica per a què l’empresa de cuina la pugui gestionar i elaborar un menú adaptat a cada necessitat.

Com a fet diferencial, l'escola compta amb una dietista a través del servei que presta Cuina Gestió. La nostra dietista s'encarrega d'elaborar les dietes especials així com supervisar la seva elaboració i distribuir les mateixes.

Si teniu qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb ella a la següent adreça de correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Supervisió

Per a un bon funcionament, cada grup d'alumnes disposa segons el nivell, d'un monitor/a qualificat per atendre'ls a l'hora de dinar i de l'esbarjo. L'escola aposta per un sistema de monitoratge propi, amb experiència, que permeti fer la continuació del projecte educatiu al menjador i amb ratis d'alumnes que milloren els establerts per normativa per assegurar, en tot moment, l'atenció dels alumnes.

Tota aquesta tasca és supervisada per la Direcció i la persona responsable dels serveis escolars, Sr. Emilio Lucas.