Intercanvi i venda de llibres

Intercanvi de llibres

Té lloc els primers dies de setembre coincidint amb el primer dia de venda de llibres a l'escola. Una cooperativa d'alumnes de Secundària organitza, de forma voluntària, aquesta activitat.

L'intercanvi de llibres es realitza des del curs 2013/14.

El dia d'intercanvi, les famílies interessades aporten els llibres que ja no necessiten i recullen els del nou curs. L'intercanvi es realitza sense cap finalitat lucrativa, prioritzant els objectius de sostenibilitat i de fer més fàcil l'adquisició de llibres. Els llibres i materials a intercanviar han d'estar en bon estat de conservació.

Venda de llibres. Societat i cooperativa

Té lloc els primers dies de setembre, per a tots els nivells i amb un ampli horari.

La Cooperativa facilita a les famílies dels seus alumnes que adquireixin a l'escola els llibres de text per al curs escolar que ha de començar. És un objectiu prioritari de la Cooperativa oferir els millors preus d'acord amb la normativa legal existent.
Els llibres de text del 3r i 4t fill seran gratuïts per a les famílies nombroses, sempre que els tres o més fills estiguin matriculats a l'escola per al curs escolar que començarà.