Parvulari (3-6 anys)

Projecte educatiu

El reconeixement de ser ells mateixosinstalacions-escola-salou101

- Ajudar els infants en la construcció d'una imatge positiva d'ells mateixos.
- Promoure l'educació de l'autoestima i l'afany de superació.
- Fomentar la responsabilitat personal i comunitària.
- Vetllar pel procés de socialització.
- Treballar els fonaments de lectoescriptura.

Objectius d'aprenentatge

• Comprendre les intencions comunicatives d'altres infants i persones adultes i expressar-se mitjançant la paraula, el gest i el joc.

• Aprendre amb i a través dels altres, gaudir de la relació i integrar-se en el grup establint relacions afectives positives amb actituds d'empatia i col·laboració, i intentant resoldre conflictes de manera pacífica.

• Desenvolupar habilitats de comunicació, expressió i representació per mitjà dels llenguatges corporal, verbal, gràfic, musical, audiovisual i plàstic. Iniciar el procés d'aprenentatge de la lectura i l'escriptura, de les habilitats matemàtiques bàsiques i de l'ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació.

• Aprendre i gaudir de l'aprenentatge, pensar i crear, qüestionar-se coses, fer-les ben fetes, plantejar i acceptar la crítica, i fer créixer el coneixement de forma cada vegada més estructurada.

• Iniciar l'infant en el coneixement de la llengua anglesa mitjançant el joc i les cançons.

Actualitat parvulari

CONTACONTES MUSICAL A P-2

Desembre 05, 2017 Parvulari
Els alumnes de les classes de P-2, Elefants i Girafes, van anar el divendres 24 de novembre a l’aula de música a gaudir d’un conte musical explicat pel Gerard Mallorquí. S’ho van passar d’allò més bé escoltant una història d’aventures, plena de ritme i de cançons! La galeria d'imatges la teniu al clickedu.